Συνεντεύξεις - Παρουσιάσεις

Η LINDA FARROW είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τη νέα της συλλογή Φθινόπωρο Χειμώνας 2023 «Καρτ ποστάλ από το Ρίο», εμπνευσμένη από τη ζωντανή και πολυσύχναστη πόλη του Ρίο ντε Τζανέιρο. Η πόλη έχει έναν μοναδικό και ιδιαίτερο τρόπο ζωής που υπερασπίζεται τη θετική ενέργεια που ταιριάζει με το προκλητικό και τολμηρό πνεύμα της LINDA FARROW.  Πηγή https://www.opticaljournal.com/linda-farrow-postcards-from-rio/  
Η επωνυμία γυαλιών Etnia Barcelona κατοχυρώνει τη στενή της σχέση με τον κόσμο της τέχνης και του πολιτισμού, τοποθετώντας στο προσκήνιο ένα από τα πιο εμβληματικά καλλιτεχνικά σύμβολα της Βαρκελώνης: τη Βασιλική Santa María del Mar που έχει χαρακτηριστεί ως εξαιρετική καλλιτεχνική κληρονομιά. Η Santa María del Mar είναι μια περιορισμένης έκδοσης, αριθμημένη συλλογή που τιμά ένα από τα πιο εμβληματικά κτίρια της Πρωτεύουσας της Καταλονίας. Η Βασιλική Santa María del Mar είναι ο κορυφαίος εκφραστής της καταλανικής γοτθικής αρχιτεκτονικής. Χτισμένη από τους πολίτες της Βαρκελώνης τον 14ο αιώνα, θεωρείται σήμερα ένα από τα πιο σημαντικά κτίρια της πόλης και ένα αριστούργημα της μεσαιωνικής μηχανικής.  Πηγή https://www.opticaljournal.com/etnia-barcelona-santa-maria-del-mar-capsule/
Για σχεδόν δύο δεκαετίες, η RETROSUPERFUTURE δημιουργεί σχέδια γυαλιών που έχουν γίνει εμβληματικά κλασικά, ενώ παράλληλα προωθεί τις εποχιακές τάσεις αιχμής. Για τη νέα συλλογή, η RSF επιβεβαιώνει το μοναδικό ήθος της επωνυμίας της: την επιθυμία να δημιουργήσει γυαλιά ηλίου που είναι ταυτόχρονα φρέσκα και παιχνιδιάρικα, αλλά έχουν σχεδιαστεί με βλέμμα στη διαχρονικότητα και τη λειτουργικότητα. Η χαρακτηριστική προσέγγιση της RSF περιλαμβάνει πειραματισμό με δεξιοτεχνία, χρώματα και φινιρίσματα που αναβαθμίζουν τα καθημερινά γυαλιά σε μοναδικά κομμάτια σύγχρονου σχεδιασμού. Για την συλλογή SS23, η RSF προτείνει ένα νέο όραμα για τη σύγχρονη αισθητική του δρόμου, που χαρακτηρίζεται από γυαλιά ηλίου μεγάλου μεγέθους, που το καθένα αποπνέει τον δικό του χαρακτήρα. Πηγή https://www.opticaljournal.com/retrosuperfuture-ss23-metal-collection/  
 Η Σ.Α. Βαϊράμογλου Α.Ε.Β.Ε. παρουσιάζει στην Ελληνική αγορά τις μοναδικές επιστρώσεις νέας γενιάς της Essilor: Crizal® Sapphire™ HR, Crizal® Rock™και Crizal® Easy Pro. Η επίστρωση Crizal® Sapphire™ HR συνδυάζει τις πιο καινοτόμες τεχνολογίες για την παροχή της καλύτερης αντιανακλαστικής επίστρωσης σε όλα τα επίπεδα, χαρακτηρίζοντας την ως “αόρατη επίστρωση”. Προστατεύει από αντανακλάσεις, γρατζουνιές και την UV ακτινοβολία προσφέροντας διαύγεια και ανθεκτικότητα μακράς διάρκειας. Η Crizal® Rock™ είναι η επίστρωση που προσφέρει τα υψηλότερα επίπεδα αντιχαρακτικής και αντιθαμβωτικής δράσης. Συνδυάζει τις γνωστές ιδιότητες Crizal με την καλύτερη τεχνολογία προστασίας από χαράξεις και ρύπους για ασύγκριτη αντοχή. Ενώ, η επίστρωση Crizal® Easy Pro διαθέτει εξαιρετική ικανότητα απώθησης λίπους, ρύπων και νερού για ευκολότερο και καλύτερο καθαρισμό φακού Για την κατασκευή των φακών με τις νέες επιστρώσεις Crizal®, η εταιρεία πρόσθεσε στην παραγωγική της διαδικασία τη νέα υπερσύγχρονη σειρά μηχανημάτων που υιοθετούν τις επαναστατικές τεχνολογίες: Multi-angular Technology, High resistance Technology  και High surface density Process…
Οι ομαδικές εκπομπές άνθρακα για κάθε προϊόν της θα μειωθούν κατά 35% έως το 2027 με το 90% της σειράς προϊόντων της να είναι οικολογικά σχεδιασμένα. Ο Όμιλος Bollé Brands (Bollé, Bollé Safety, SPY+ και Serengeti), παγκόσμιος ηγέτης στον σχεδιασμό, τη σύλληψη και την παραγωγή καινοτόμων και βιώσιμων γυαλιών ηλίου, αθλητισμού, lifestyle και μόδας, κράνους και γυαλιών για σκι και ποδήλατο, αποκάλυψε τα αποτελέσματα της πρώτης του έκθεσης ESG. Η Bollé Brands ανέλαβε εκτεταμένη έρευνα σε όλες τις δραστηριότητές της προκειμένου να εντοπίσει περιβαλλοντικές και κοινωνικές ευκαιρίες σε όλες τις λειτουργίες και τα προϊόντα της για την εφαρμογή βιώσιμων πρακτικών. Οι βασικές συστάσεις της έκθεσης θα δουν τη Bollé Brands να μειώνει τις εκπομπές CO2 και να μειώνει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των προϊόντων και των συσκευασιών και, πέρα από τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις , να μεταμορφώνει την αλυσίδα αξίας μακροπρόθεσμα. «Οι περιβαλλοντικές και κοινωνικές μας δεσμεύσεις βρίσκονται στο επίκεντρο της στρατηγικής…
Μέσω της καμπάνιας «Lets Vogue like Superstars together», η μάρκα στοχεύει να συνδεθεί με τους καταναλωτές της και να τους ευχαριστήσει για την υποστήριξή τους στο brand εδώ και πενήντα χρόνια. Σχολιάζοντας την καμπάνια, η Taapsee Pannu σε μια δήλωση είπε: «Ένα μεγάλο συγχαρητήρια στη Vogue Eyewear για το ορόσημο των 50 ετών. Ήταν απόλυτη τιμή για μένα να συνδεθώ με μια μάρκα που ανέκαθεν υπερασπιζόταν την πρωτοτυπία. Αντιπροσωπεύοντας τις αληθινές σκέψεις και τα συναισθήματα του κοινού, η νέα καμπάνια σας ενθαρρύνει να πιστεύετε στον εαυτό σας και να είστε περήφανοι για την πρωτοτυπία σας.” Ο Gunjan Saigal, επικεφαλής του ομίλου επωνυμίας της Vogue Eyewear πρόσθεσε: «Καθώς μπαίνουμε σε μια σημαντική χρονιά που γιορτάζουμε την επέτειο της Vogue Eyewear, αυτή η ειδική καμπάνια ενισχύει τις βασικές αξίες της μάρκας». Τα γυαλιά Vogue κυκλοφόρησαν στη Φλωρεντία της Ιταλίας το 1973.  Πηγή https://in.fashionnetwork.com/news/Vogue-eyewear-celebrates-50th-anniversary-with-campaign-featuring-taapsee-pannu,1518601.html  
Η Tommy Hilfiger, η οποία ανήκει στην PVH Corp., είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τη συλλογή γυαλιών TOMMY HILFIGER Junior για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2023. Η επιλογή, που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από την Safilo Group S.p.A, αποκαλύπτεται σε μια καμπάνια στην οποία συμμετέχει ο Βραζιλιάνος επαγγελματίας skateboarder, Gui Khury, ο πρώτος και μοναδικός αθλητής που ολοκλήρωσε το κόλπο 1080° σε κάθετη ράμπα και ο νεότερος άνδρας αθλητής που έχει κερδίσει ένα χρυσό μετάλλιο στα X-Games. «Είμαι ενθουσιασμένος που θα είμαι μέρος της εκστρατείας Tommy Hilfiger Eyewear φέτος», λέει ο Gui Khury. «Η φωτογράφιση ήταν πραγματικά διασκεδαστική και τα γυαλιά έχουν κλασικό και δροσερό στυλ. Μου αρέσει πολύ να φοράω τα γυαλιά Tommy Hilfiger, ταιριάζουν απόλυτα με τον τρόπο ζωής μου, ειδικά τώρα που είναι καλοκαίρι στη Βραζιλία».  Πηγή https://www.opticaljournal.com/tommy-hilfiger-announces-junior-eyewear-collection-with-skateboarder-gui-khury/  
Η Etnia Barcelona συνεχίζει τους εορτασμούς της 20ης επετείου της με μια νέα συλλογή που δημιουργήθηκε από τον φωτογράφο Mous Lamrabat, ο οποίος τράβηξε και τις εικόνες της καμπάνιας. Η συλλογή Zebra Heritage vol 3 είναι ένας φόρος τιμής στις παραδόσεις, τον πολιτισμό, τα χρώματα και τις υφές της μαροκινής κληρονομιάς του καλλιτέχνη.  Πηγή https://www.nzoptics.co.nz/articles/archive/a-trip-to-morrocco/  
Η ALTER EGO από την Etnia Barcelona είναι μια συλλογή όπου ο όγκος και η πολυπλοκότητα περπατούν χέρι-χέρι και επιτρέπουν στον καθένα μας να εκφραστεί ελεύθερα ενώ προβάλλει το δικό του alter ego. Κάθε αντικείμενο της συλλογής είναι σμιλεμένο και φιλοτεχνημένο μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια, που αντικατοπτρίζει την ποιότητα και το πάθος για το σχεδιασμό που χαρακτηρίζει την Etnia Barcelona. Από τις γεωμετρικές φόρμες μέχρι τις ζεστές απαλές αποχρώσεις, κάθε ζευγάρι γυαλιά ηλίου εκφράζει μοναδικά την προσωπικότητά του.             Η ALTER EGO είναι μια συλλογή σχεδιασμένη για όσους θέλουν να σηματοδοτήσουν τη διαφορά, να ξεχωρίσουν με ένα τολμηρό, αλλά εκλεπτυσμένο και κομψό στυλ.  Πηγή https://www.opticaljournal.com/alter-ego-by-etnia-barcelona/  
Ferre 1 Ferre 2 Ferre 3
Unionoptics 1 Unionptics 2 Unionoptics 3
jfull jfull 2 jfull 3
Slider 4-2 Slider 4-3 Slider 4-4