Νέα - Ειδήσεις - Ρεπορτάζ Αγοράς

Η δέσμευση μεταξύ των επαγγελματιών οφθαλμικής φροντίδας (ECP) που χρησιμοποιούν τους πόρους του Myopia Profile έχει αυξηθεί σημαντικά μετά τη συνεργασία με την EssilorLuxottica για τη δημιουργία και την κοινή χρήση εκπαιδευτικών εργαλείων. Το Myopia Profile και η EssilorLuxottica δήλωσαν ότι σημειώθηκε 10πλάσια αύξηση στους όρους αναζήτησης για «φακούς γυαλιών ελέγχου μυωπίας» τον τελευταίο χρόνο μεταξύ των ECP και τετραπλάσια αύξηση των αναζητήσεων από μέλη του κοινού. Η Δρ Kate Gifford, ιδρύτρια και διευθύντρια του Myopia Profile, δήλωσε: «Έχουμε δει διπλασιασμό της ανάπτυξης από έτος σε έτος και είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε το μήνυμα της μυωπίας να διαδίδεται όλο και ευρύτερα – αλλά μπορούμε επίσης να δούμε πού υπάρχει περισσότερη δουλειά να κάνουμε. ' Σχεδιάστηκε μια σειρά από podcast σχετικά με την κλινική επικοινωνία στη διαχείριση της μυωπίας, καθώς και τις βασικές αρχές για το ξεκίνημα στην παροχή υπηρεσιών σε οπτικές πρακτικές. Η Olga Prenat, επικεφαλής ιατρικού μάρκετινγκ, επαγγελματικών σχέσεων…
Η Essilor ξεκίνησε την καμπάνια του Stellest για 40 ημέρες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η οποία χρησιμοποιεί βίντεο για να δείξει πώς οι φακοί της βοηθούν στην επιβράδυνση της εξέλιξης της μυωπίας. Αφού αναβλήθηκε για την κηδεία της Βασίλισσας Ελισάβετ Β', η εταιρεία είπε ότι η εκστρατεία θα εκπαιδεύσει τους γονείς και θα τους προωθεί στον τοπικό ανεξάρτητο οπτικό τους. Η καμπάνια, η οποία στόχευε γονείς με παιδιά άνω των έξι ετών, κυρίως στο Facebook και το Instagram, περιελάμβανε: επί πληρωμή και προώθηση σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης με κοινόχρηστα περιουσιακά στοιχεία. εμπόριο υλικού μάρκετινγκ διαθέσιμο στο διαδίκτυο· CPD με επικεφαλής την ομάδα Essilor. και ένα ηλεκτρονικό κατάστημα εύρεσης οπτικών καταστημάτων  για τους καταναλωτές. Ο Alan Pitcher, εμπορικός διευθυντής της Essilor, σχολίασε: «Υπάρχει αρκετή δουλειά να γίνει στην εκπαίδευση του κοινού σχετικά με τη διαχείριση της μυωπίας, ιδιαίτερα καθώς, μέχρι το 2050, πιστεύεται ότι ο μισός πληθυσμός θα μπορούσε να επηρεαστεί…
Η ιταλική μάρκα ADORE είναι συνώνυμο της ποιότητας και της κομψότητας. Οι τριμηνιαίοι έγχρωμοι φακοί επαφής ADORE, μέσα από 33 μοναδικές αποχρώσεις και 5 Luxurious συλλογές (Adore Bi, Tri & Dare Tone – Adore Crystal -Adore Pearl), αλλάζουν, τονίζουν αλλά και αναδεικνύουν απόλυτα το χρώμα των ματιών, χαρίζοντας έτσι ένα ακαταμάχητο και εντυπωσιακό βλέμμα! Χάρη στο αποκλειστικό σύστημα NCis (Natural Color Integration System), εναρμονίζονται τέλεια με το φυσικό χρώμα των ματιών, για να δώσουν ένα μοναδικά λαμπερό και φυσικό αποτέλεσμα.  ADORE BASIC COLLECTION Η βασική σειρά με 3 Συλλογές και μια πλούσια γκάμα 21 χρωμάτων σε τόνους του μπλε, πράσινου, γκρι και καφέ. Η συλλογή  BI TONE σε 7 χρώματα: Aqua, Green, Blue, Grey, Hazel, Honey και Yellow, με συνδυασμό δύο αποχρώσεων του ίδιου χρώματος χαρακτηρίζεται από γλυκές αποχρώσεις που θα δώσουν ένα  απαλό και φυσικό αποτέλεσμα. Η συλλογή   TRI TONE σε 7 χρώματα: Light Green, Light Blue, Light Grey, Green, Blue,…
Με το παρατσούκλι «Χάρι Πότερ» για τις εμφανίσεις του με γυαλιά κρίκετ στη Νέα Ζηλανδία, ο Daniel Vettori είπε στους Waikato Times ότι ποτέ δεν ένιωθε άνετα να φοράει φακούς επαφής. Ο αρχηγός που έγινε προπονητής φέρεται να έχει υψηλό αστιγματισμό στο αριστερό του μάτι και  μυωπία. Τα ξεχωριστά γυαλιά του παγκόσμιου πρωταθλητή σνούκερ του 1985 της Βόρειας Ιρλανδίας Dennis Taylor κατασκευάστηκαν από έναν σχολιαστή του σνούκερ. Πριν από την τηλεοπτική του δουλειά, ο Jack Karnehm ασχολήθηκε με την κατασκευή γυαλιών και ο σχεδιασμός του με περιστρεφόμενους φακούς έδωσε στον Taylor ευρύτερη περιφερειακή όραση ενώ βελτιστοποιούσε το οπτικό κέντρο του φακού για να κοιτάζει προς τα πάνω κατά μήκος του σνούκερ, σύμφωνα με τους The Irish Times. Ο Ολλανδός ποδοσφαιριστής Έντγκαρ Ντέιβιντς άρχισε να φοράει προστατευτικά γυαλιά μετά από επέμβαση στο δεξί του μάτι για γλαύκωμα το 1999, σύμφωνα με τους Soccer Times. Εκτός από την άδεια από το κυβερνών…
Η νέα συλλογή Eyewear by David Beckham για το Φθινόπωρο Χειμώνα 2022 είναι ταυτόχρονα κομψή και τολμηρή, ωστόσο παραμένει πιστή στην κλασική αισθητική της. Παίρνει έμπνευση από την πατρίδα του Ντέιβιντ, το Λονδίνο και την εμφάνιση και την αίσθηση της εμβληματικής βρετανικής πρωτεύουσας το φθινόπωρο. Αυτή είναι η έκτη συλλογή του David με τη Safilo, τον ηγέτη στο σχεδιασμό, την κατασκευή και τη διανομή γυαλιών. Λαμβάνοντας εποχιακή έμπνευση από πόλεις που έχουν επηρεάσει το στυλ του,  αυτή η συλλογή εστιάζει στο Λονδίνο. Αιχμαλωτίζει τη στιγμή με μια κινηματογραφική προσέγγιση, παίζοντας με ζωηρά φώτα και ρετρό ζεστά χρώματα: ανοιχτό και βαθύ καφέ, πορτοκαλί, ροζ, ανοιχτό και βαθύ μπλε και πράσινο, για να ταιριάζει και να αναδεικνύει τις αποχρώσεις και τα πλαίσια της νέας συλλογής. Η συλλογή Φθινόπωρο Χειμώνας 2022 είναι φτιαγμένη για όσους έχουν γούστο για μοντέρνο στυλ και πάθος για vintage, διαχρονικά αξεσουάρ και διαθέτει μια σειρά από γυαλιά ηλίου…
Ο Χαβιέ Μπαρδέμ έχει κάνει σημαντική καριέρα παίζοντας έντονους χαρακτήρες στη μεγάλη οθόνη. Η βαθιά φωνή και το ατσάλινο βλέμμα των Ισπανών ηθοποιών είναι χαρακτηριστικά γνωρίσματα ορισμένων από τους πιο διάσημους ρόλους του, όπως η βραβευμένη με Όσκαρ εμφάνιση του στο No Country For Old Men και η εμβληματική ερμηνεία ενός κακού του James Bond στο Skyfall. Εκτός οθόνης, ο Μπαρδέμ, μαζί με τη σύζυγό του Πενέλοπε Κρουζ, είναι γνωστός για το φιλανθρωπικό του έργο. Έχει προσφέρει την υποστήριξή του σε μια σειρά από οργανισμούς και σκοπούς, όπως: Το The Enough Project που εργάζεται για την ειρήνη σε ζώνες συγκρούσεων στην Αφρική και το Καλλιτέχνες για την Ειρήνη και τη Δικαιοσύνη για να βοηθήσουν στην ανοικοδόμηση της Αϊτής μετά τον καταστροφικό σεισμό του 2010. Πρόσφατα συνεργάστηκε με το Ίδρυμα Eyes of the World για την τελευταία φιλανθρωπική του δράση: Υποστήριξη της οφθαλμικής φροντίδας στις αναπτυσσόμενες χώρες. Ο Μπαρδέμ «δώρισε» την ίριδά…
Η Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς (ΔΙΜΕΑ) του υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων (σε συνεργασία µε το τµήµα Αντιμετώπισης Οργανωμµένου Εγκλήµατος/ΓΕΠΑΔ Κρήτης και την ΚΟΕ Ηρακλείου/ΕΛΙΤ Αττικής) µας ενηµέρωσε για την επιβολή προστίμων συνολικού ύψους 183.250 ευρώ µετά απὀ τη διενέργεια ελέγχων τον Μάιο του 2022 στο Ηράκλειο Κρήτης. Κατασχέθηκαν και καταστράφηκαν χιλιάδες αποµιµητικά είδη, μεταξύ των οποίων και γυαλιά ηλίου. Επίσης, στελέχη της ΔΙΜΕΑ την Τρίτη 9/8/2022 διενήργησαν έλεγχο σε αποθήκη χονδρικής πώλησης στο κέντρο της Αθήνας, σε συνέχεια των ελέγχων που πραγματοποίησε η υπηρεσία το προηγούμενο διάστηµα στην Κρήτη. Εντοπίστηκαν, κατασχέθηκαν και καταστράφηκαν 19.228 απομιμητικὠν και επιβλήθηκε πρόστιµο συνολικού ύψους 100.000 ευρώ. Η Ομοσπονδία Συλλόγων Οπτικών και Οπτοµετρών Ελλάδος εφιστά την προσοχή των πολιτών στην αγορά και χρήση προϊόντων αμφιβόλου ποιότητας και προέλευσης που πωλούνται εκτός οπτικών καταστημάτων (διά ζώσης ή διαδυκτιακά). Εκθέτουν τα µάτια τους σε κίνδυνο σοβαρής και ανεπανόρθωτης βλάβης. Προσοχή! Η επιλογή των γυαλιών ηλίου θα πρέπει…
Σημαντικό βήμα για την πάταξη του εμπορίου απομιμητικών προϊόντων Είναι  γεγονός ότι το εμπόριο απομιμητικών προϊόντων και η γενικότερη παραβίαση των νόμιμων υπηρεσιών επιφέρει σημαντική ζημία στα καταστήματά μας. Η πώληση (και ιδιαίτερα μέσω διαδικτύου) παράνομων απομιμητικών έχει πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις. Εκτός από τη μη καταβολή πραγματικών φόρων, πλήττει τη δημόσια υγεία με ανυπολόγιστες συνέπειες στον κοινωνικοοικονομικό και παραγωγικό ιστό της χώρας. Οι διωκτικές αρχές καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια, αξιοποιώντας κάθε πληροφορία και καταγγελία. Εν συνόλω, προκειμένου να διευκολυνθεί το έργο της πάταξης του συγκεκριμένου φαινομένου και να προστατευτεί το επάγγελμα, θεωρώ απαραίτητο να εισηγηθώ στο Σώμα των Αντιπροσώπων και στους Προέδρους των Συλλόγων-μελών την υπογραφή μνημονίου συνεργασίας μεταξύ της Ομοσπονδίας και της Ένωσης Σηματούχων Εταιρειών (ΕΣΗΜΕΤ). Για όσους δεν το γνωρίζουν, η ΕΣΗΜΕΤ αποτελεί το μοναδικό και καθ' ύλην αρμόδιο οργανισμό στην Ελλάδα για την προάσπιση και ανάπτυξη του trade name και των δικαιωμάτων που απορρέουν και που είναι…
H ομάδα της Νέας Οπτικής βρέθηκε στο Παρίσι με αφορμή την SILMO 2022, την μεγαλύτερη εμπορική έκθεση οπτικών στην Ευρώπη. Η εταιρία παρουσίασε στο εκθεσιακό της περίπτερο, την νέα συλλογή οράσεως των brand: Ζeus + Δione, Urban Owl & Novikt. O ακριβής και λεπτομερής σχεδιασμός και οι πλούσιοι και αναπάντεχοι χρωματικοί συνδυασμοί απέσπασαν τις καλύτερες κριτικές, εντυπωσιάζοντας το διεθνές κοινό. Η Νέα Οπτική κατάφερε να διευρύνει επιπλέον το δίκτυο της στο εξωτερικό καθιστώντας το ελληνικό χειροποίητο γυαλί ένα ανταγωνιστικό προϊόν στην διεθνή αγορά.
Ferre 1 Ferre 2 Ferre 3
Unionoptics 1 Unionptics 2 Unionoptics 3
jfull jfull 2 jfull 3
Slider 4-2 Slider 4-3 Slider 4-4